KVIEČIAME SUSIPAŽINTI SU JOSVAINIŲ SOCIALINIO IR UGDYMO CENTRO DARŽELIU
| Josvainių socialinio ir ugdymo centro (JSUC) darželyje mokosi vaikai, kol jie išeina mokytis į mokyklą. Toliau Josvainių socialinio ir ugdymo centro darželį (JSUC) vadinsime Darželiu. |
Darželyje yra: |
| Ką vaikai veikia darželyje? Vaikai darželyje mokosi: · žaisti, · sportuoti, · dainuoti, · vaidinti, · piešti, · skaičiuoti, · pažinti raides. |
| Kokie žmonės dirba darželyje? Darželyje dirba:· mokytojai, · mokytojų padėjėjai, · mokinio padėjėjas. |
| Ką vaikai valgo Darželyje? Darželyje vaikai valgo: · pusryčius, · pietus, · vakarienę. |
|
| Kur galiu sužinoti daugiau informacijos apie Darželį? Daugiau apie darželį galite sužinoti internete. Paspauskite tekstą apačioje: http://vaiku.jsuc.lt/ Tada Jums atsidarys internetinis puslapis. Šiame puslapyje galėsite paskaityti informaciją apie Darželį. |
| Kaip galima atvesti vaiką į darželį? Jeigu Jūs norite atvesti vaiką į Darželį, Jūs turite pateikti prašymą. Prašymas yra dokumentas. Prašymą galite pateikti internete. Prašyme turėsite parašyti, kad Jūs norite, kad Jūsų vaikas lankytų Josvainių socialinio ir ugdymo centro darželį. Prisijungti prie interneto puslapio ir parašyti prašymą galite, jeigu paspausite tekstą apačioje: https://new.registruok.lt/registration/municipality/home/26/1 |
| Jeigu turite klausimų, skambinkite telefonu: +370 615 94246 |
![]() |
| Koks yra Darželio darbo laikas? Darželio darbo laikas kasdien toks pat:· Pirmadienis – penktadienis · nuo 7:30 valandos iki 17:30 valandos. |
![]() |
| Koks Darželio adresas? Darželio adresas yra: Skroblų g. 8, Josvainiai, Kėdainių r., Lietuva.
|
![]() |
| Jeigu turite klausimų, galite parašyti elektroninį laišką. Darželio elektroninio pašto adresas yra:
josvainiu.soc.centras@kedainiai.lt
|
![]() |










