KVIEČIAME SUSIPAŽINTI SU
JOSVAINIŲ SENELIŲ NAMAIS
Kas mes esame?
Mes esame Josvainių socialinis ir ugdymo centras.
Tai senelių namai ir vaikų darželis.
Kur mus rasti?
Adresas: Skroblų g. 8, Josvainiai, Kėdainių r.
Kaip su mumis susisiekti?
Telefonas: +370 615 94246
El. paštas: josvainiu.soc.centras@kedainiai.lt
Kada dirbame?
Pirmadienį – Ketvirtadienį: 8.00 – 16.45
Penktadienį: 8.00 – 15.30
Pietų pertrauka: 12.00 – 12.30
Kuo mes rūpinamės?
Mūsų tikslas – suteikti globą, priežiūrą ir saugumą seniems žmonėms.
Senelių namuose gali gyventi 38 žmonės.
Seneliais rūpinasi:
- Slaugytojos
- Slaugytojų padėjėjos
- Socialinis darbuotojas
- Užimtumo specialistas
- Individualios priežiūros darbuotojos
Kas gali gyventi pas mus?
Seni ir negalią turintys Kėdainių rajono gyventojai.
Kaip apsigyventi?
Reikia nueiti į Kėdainių bendruomenės socialinį centrą.
Adresas: P. Lukšio g. 16, Kėdainiai
arba skambinti telefonu: +370 657 79413
Kiek kainuoja gyventi senelių namuose?
Gyventojai moka 80 % savo gaunamų pajamų.










